Πολιτική Επιστροφών

Τα προϊόντα της GLOBALTONER και πιο συγκεκριμένα όλα τα συμβατά αναλώσιμα συνοδεύονται από εγγύηση ενός έτους.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, έρχεστε σε επαφή το συντομότερο δυνατό με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρίας μας όπου οι εκπρόσωποι θα προσπαθήσουν να σας εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν καλύτερα και γρηγορότερα.

Εφόσον κληθείτε να επιστρέψετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν στην εταιρία μας, αυτό θα το κάνετε μέσω της ACS COURIER και με δική μας χρέωση, έχοντας προβεί σε σωστή συσκευασία του προϊόντος που επιστρέφετε.

Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης της αγοράς του.

Οι επιστροφές κλειστών προϊόντων πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννοήσεως με το τμήμα πωλήσεων της εταιρίας μας, εφόσον εμπίπτουν στα χρονικά διαστήματα εγγυήσεως που αναφέρονται παραπάνω, και με χρέωση του εκάστοτε πελάτη.

Για τους πελάτες λιανικής, πραγματοποιείται η ίδια διαδικασία με την εξαίρεση ότι μόνο γι’ αυτούς υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό. Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται στο τέλος του εκάστοτε μήνα.

Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε με την χρήση των αναλωσίμων μας, καλέστε μας άμεσα στα τηλέφωνα επικοινωνίας:

( 8:30 – 16:30 καθημερινές ) ή στείλτε μας email στο [email protected]